Doprava a platba

sk-vlajka DOPRAVA - SLOVENSKO: 

1) Zásielkovňa Z Point: 0 EUR od nákupu 80 EUR (váha do 5 kg!)

Zásielkovňa Z Point: 3,9 EUR (do 5 kg), 4,9 EUR (do 5-10 kg), 6,9 EUR (do 10-15 kg), 11,9 EUR (do 15-30 kg)

Zásielkovňa doručenia na adresu: 3,9 EUR (do 1 kg), 4,1 EUR (do 2 kg), 4,4 EUR (do 5 kg), 5,4 EUR (do 10 kg), 6,9 EUR (do 15 kg)

Zásielkovňa na svojich stránkach uvádza, že na Slovensko "80 % zásielok dorazí už do druhého dňa. Dobu doručenia negarantujeme, ale urobíme maximum pre to, aby sme vašu zásielku doručili čo najskôr."

2) GLS ShopDeliveryService (max. rozmer v SR: 50 × 50 × 50 cm, max. váha v SR: 31,5 kg.): 

0 EUR od nákupu 80 EUR (váha do 3 kg!)

3,4 EUR (do 3 kg), 4,9 EUR (3-10 kg), 5,5 EUR (10-20 kg), 5,9 EUR (20-30 kg)

PLATBA

  • Online platby, bankové prevody, platba kartou, GoPay - ZADARMO

POSTUP PRI PREVZATÍ TOVARU DOPRAVCOM

Produkty starostlivo a s láskou balíme, ale aj tak sa môže stať, že k vám dorazia poškodené, dorazia niečo iné alebo nedorazia vôbec, a to napríklad vinou dopravcu. Aby sme vám mohli zaslať tovar znova a reklamácia od dopravcu nám bola uznaná, prinášame vám súhrn nutných krokov pre takéto situácie.

ČO ROBIŤ, AK JE ZÁSIELKA ALEBO JEJ ČASŤ MECHANICKY POŠKODENÁ?

Vy ako kupujúci ste povinní si tovar ihneď pri prevzatí od dopravcu alebo na odberných miestach skontrolovať, či nie je poškodený (škatuľa nie je poškodená, nálepky nie sú odtrhnuté a pod.). Pokiaľ na mieste zistíte, že poškodené je, odmietnite prevzatie zásielky a informujte nás o tejto skutočnosti na e-mailom na info@resinstudio.cz. Následne Vás budeme kontaktovať na odoslanie náhradného tovaru.

ČO ROBIŤ, AK ZISTÍTE POŠKODENIE ZÁSIELKY AŽ PO ODJAZDE DOPRAVCU?

Zásielkovňa: Zásielku si prezrite priamo na pobočke Zásielkovne. Pokiaľ prevezmete viditeľne poškodený balíček, právo na reklamáciu zaniká. V prípade, že je balíček poškodený, oznámte to prosím obsluhe Zásielkovne. Následne nás prosím informujte emailom a my sa vám ozveme s ďalším postupom. Pokiaľ je poškodený obsah zásielky, informujte nás prosím o tejto skutočnosti e-mailom na info@resinstudio.cz. A to najneskôr do 5 kalendárnych dní od prevzatia zásielky. Následne sa vám ozveme s ďalším postupom. Na vybavenie reklamácie je nutné zachovať kompletnú zásielku, vrátane obalového materiálu a výplne.